sábado, 29 de março de 2014

رستگاری چیست؟

رستگاری چیست؟
متن عمومی : " و او باید جلو آوردن فرزند، و نباید تماس بگیرید نام JESUS ​​خود : برای او قوم خود را از گناهانشان نجات دهد. " (متی 1 : 21)
حقیقت مرکزی : در تمام اوقات انسان ها همیشه به دنبال یک زندگی مستقل از خدا ، بدون هیچ گونه نگرانی در مورد نیاز به نجات ، بیشتر به این دلیل او غافل که او از دست داده بود و نیاز به یک نجات دهنده .
" برای پسر انسان آمده است تا به دنبال و به جز آنچه از دست داده بود . " (لوقا 19 : 10 )

مقدمه
نجات چشم انداز انسان می تواند از مداخله از کسی و یا اقدام به خود خلاص شوید و یا نجات خود را از یک وضعیت است که شامل خطر به فرد ، این می تواند در تمام زمینه ها مانند : مالی، عاطفی، جسمی، حرفه ای و مواد . اما در چارچوب کتاب مقدس ، نجات یک و تنها مداخله خدا به نفع انسان است : صرفه جویی ، از گرو در اوردن ، آزادی ، شفا، تبدیل ، مرمت ، احیا و روشن روح ، روح و جسم انسان است که اسیر و کشته در گناهان و گناهان .
چون من به نجات نیاز دارید؟
پاسخ بسیار ساده است ، هنگامی که گناه وارد جهان انسان را به مرگ ابدی، گناه نابود تمام این خلوص است که در انسان بود را محکوم کرد. اگر انسان در این عکس از خدا ایجاد شده بود، گناه باعث شده است که این به طور کامل آسیب دیدگی شدید شد و او از لحاظ معنوی مرده است ، و انسان به دور از خدا و یا انسان نیاز رستگاری زیرا بدون او، مرد است تا ابد محکوم کرد.
" برای خدا به جهان فرستاده پسرش، جهان را محکوم اما این جهان ممکن است از طریق او را نجات داد. "
" هر که بر او حکم نشود ، اما کسی که نمی ایمان است را محکوم کرد در حال حاضر ، چرا که او (خدا) به نام تنها پسر مولود خدا ایمان ندارد. " (یوحنا 3 : 17-18 )

چه از نظر نجات من ؟
رستگاری ما اجازه می دهد که آزاد از نفرین ابدی ، لذت بردن از زندگی از خدا بر روی زمین و همچنین لذت بردن از زندگی ابدی با عیسی در بهشت ​​.
"آیا قلب شما را دچار مشکل می شود : شما به خدا اعتقاد دارند ، همچنین در باور من . در خانه پدر من بسیاری از عمارت است : اگر آن شد تا نه ، من می خواهم که به شما گفتم . من آماده رفتن به محل شما . و اگر من و آماده سازی محل ، من دوباره باز خواهد گشت ، و شما نزد خودم دریافت خواهید کرد، که جایی که من هستم شما ممکن است همچنین . " (یوحنا 14:1-3 )
آنچه که فرد باید نجات داد؟
تنها به عیسی مسیح به عنوان نجات دهنده خود را و در مرگ او بر روی صلیب برای گناهان ما ایمان آورده و بنابراین ما را نجات داد.
" و آنها گفتند: ایمان در عیسی مسیح خداوند و خواهی بود نجات داد ، و خانه تو . " ( اعمال رسولان 16 : 31 )
نتیجه گیری
با تشکر از عشق بزرگ خدا، ما را از طریق عیسی مسیح این قابلیت را دارند ، نجات ما بزرگترین هدیه ای که از خدا داشته باشد.

Nenhum comentário:

Postar um comentário