domingo, 15 de maio de 2016

ישוע הוא המשיח האמיתי


לאורך הכתובים ה 'אדוני נתן כל רמזים לזהות את המשיח ולצערי רבים של בני ישראל אינם מכירים אותו באופן אישי כך אנו מראים כמה מן הנקודות כי מראים úvida חילוף שישוע מנצרת הוא אכן המשיח המיוחל על ידי ישראל כי:
הדברים בסוד שייכים ה 'אלוקינו, אבל הדברים חושפים שייכים לנו ולילדים שלנו לנצח, כי אנחנו יכולים לעשות את כל דברי התורה הזאת. דברים 29:29

עדות 1.
המשיח ילוד אישה.
 ו ואיבה אשית בין אליך ואת האשה ובין זרעך ואת זרעי שלה; עליה לתת להיפצע ראשך, ואת ועשיתי להיפצע עקביו. אלוף 03:15

זה מאוד ברור כי בכתבי הקודש השושלות הם גברים, למשל, אברהם הוליד את יצחק, יצחק הוליד את יעקב, אך כאן בספר בראשית אנו רואים שאלוהים אומר כי זרע האישה, זה חושף משהו מעניין אם אתה לא להזכיר את האיש כאן הסיבה הרי זה מפני שהוא מאשר את המקור על טבעיים של המשיח, לא יהיה כמו לידת יצחק, או לידת שמשון כמו לידה של המשיח לא הייתה השתתפות של אב אנושי, למשיח קיים בנצח, המאשר את דברי הנביא מיכה.


אבל אתה, לחם Ephratah, אף כי אתה להיות קצת בין אלפי יהודה, ממך יבוא בשבילי להיות השליט בישראל; המתרחש שאת ושוב הם מ של הזקן, מהימים של הנצח.

אז לתת להם עד הזמן שבו יולדת שילדה; ולאחר מכן את שאר אחיו ישוב אל בני ישראל.
מיכה 5: 2-3

כלומר שמשיח יבוא מצעיר, אשר הנביא ישעיהו יהיה בתולה, המילה העברית תורגמה Partenos שהוא vigem ביוונית, לא את המילים של הנביא אבל חייהם היו דמויות נבואיות של העתיד המשיחי שאומר :


לכן האל עצמו יתן לך סימן: הנה, בתולה יהיה להרות, וללדת בן, וקראת שמו עמנואל.
ישעיהו 07:14

אנחנו יודעים את השמות בניו של ישעיהו הנביא היו jashub צליית Maer סלאל יש באז, כלומר לא הייתה מערכה בשם עמנואל, פסוק זה הוא נבואת מאשר הנביא מיכה וג'נסיס, כי המשיח יהיה ילוד אישה ללא השתתפות של האדם .

ההגשמה של זה בספר של תלמיד מתיו או מתתיהו של ישו.


עכשיו לידת ישו היה כדלקמן: עם זאת אמו מרי דגל ליוסף, לפני שהם באו יחד, היא נמצאה עם הילד של רוח הקודש.

ואז יוסף בעלה, שהוא אדם פשוט, ולא רוצה לשטח, הביא אותה בחשאי.
אבל בזמן שהוא חשב זה, והנה אליו בחלום מלאך יהוה לאמר: יוסף, בנו של דוד, לא פחד לקחת את מרי כמו אשתך, כי מה נתפס בה הוא של רוח הקודש;
והיא תהא לפלח בן, והייתה בשם ישוע שמו; עבור יודיע להושיע את עמו מחטאיהם.
כל זה התרחש להגשים את מה דבר ה 'על ידי הנביא לאמר;
הנה, בתולה יהיה להרות, וללדת בן, קוראים לזה יהיה בשם עמנואל, אשר מתפרשת היא, אלוהים איתנו.
ואז יוסף המתגבש משינה עשה כמו מלאך ה 'ברך אותו, ולקח את אשתו;
והוא הכיר אותה לא עד שהיא הביאה לעולם את בנה הבכור; והכניסו אותו ותקרא שמו ישוע,
מתיו 1: 18-25

ראיות 2nd

המשיח יהיה צו מלכיצדק.


יהוה מושבע, לא יחזור בי, כומר נשאר כומר לנצח לאחר סדר מלכיצדק.

תהילים 110: 4

משמעות הדבר היא כי הפעולה הגואלת של המשיח אינה מוגבלת רק על ישראל אלא מחוץ לגבולות ישראל, כמו מלכיצדק לא שייך לעם של אברהם היה מעולה לאברהם כשהוא מבורך, כי תחתון וברך על ידי יותר. אז הוא בא משבט יהודה להיות שופט, מלך וכוהן לכת לא רק על ישראל אלא העמים.

עדויות ה -3.

הגויים כלומר, אחרים מצפים עמי הדין שלך.


הנה עבדי, שאותו אני מחזיק, שנבחר שלי, למי נשמתי שמחה; יש לי את רוחי עליו; הוא יביא ושוב שיפוט לגויים.
זה לא לבכות, ולא להרים, ולא לגרום קולו בכיכר.
ריד חבול לא ישבור, ולא להרוות את פשתן העישון; באמת להביא צדק.
יש לא להיכשל ולא תתייאש, עד שהם לשים צדק באדמה; והאיים יחכו החוק שלו.
כה אמר ה 'ה', אשר ברא את השמים, ומתח אותם, ושפך על פני האדמה ואת הצאצאים שלה; מי נותן נשימה לעם עליה, ורוח למי להתהלך בה.
אני ה 'קראתי לך בצדקת, ואני אקח אותך ביד, והם כל זמן, ולתת לך עבור ברית של העם, למען אור של הגויים.
ישעיהו 42: 1-6.

זוהי ראייה, כי לא ניתן לדחות בגלל זה הוא עובדה ברחבי העולם אך הוא הטיף בשם ישוע מנצרת, אנשים רבים מכל העמים קבלו את בן ישו היהודי דוד כמשיח שלהם, כי הוא משחרר.

ראיות 4

על ידי האישה יורד דוד, נולד בבית לחם יהודה כנביא מיכה 5.

ראיות -5.

 ניסים MADE שרק הוא יכול לעשות, כמו אותות כאלה מונו בתורה רק המשיח.

כאשר משה והנביאים המופעלים סימן או נס שהם ולבקש מאלוהים את השלט, או ניסים, אבל כשזה מגיע לישו שונה מאז הבשורות להראות שיש לו מחלות sobres מלוא העוצמה, חילוף הפיזי והעולם הרוחני .

ההנפקה של המצורע הוקמה בתורה בגלל המשיח, עובדה היא כי הכתוב אינו לרשום את התרופה הצרעת בכל בני ישראל למעט אחותו מרים משה מחוץ לישראל נעמן הסורי, אז iso היה להציב התורה בגלל המשיח ואת העובדה היא כי הבשורות נרשם כי מצורעים רבים החלימו ידי ישו והורה על מנת להפוך את ההצעה לשמש עדות שהמשיח הגיע באותם ימים.

אנשים שנרפאו צרעת
תחיית המתים, הוא הורה שהרג עלייה שוב.
הוא הפך מים ליין.
לחם FEW כפול עבור המוני אנשים.
רפאתי עיוור, חירש, אילם, צולע, צולע SIMPLY סידור שמרפא לקרות לא קרה לדברים בארץ


אז בעיני העיוור להיפתח, ואת האוזניים של החרשים תהיינה unstopped.

ואז יהיו את הקפיצה הצולעת כמו צבי, ואת הלשון של המטומטם לשיר: מים יהיו לנבוע במדבר והנחלים במדבר.
ישעיהו 35: 5,6
הבשורות להקליט את כל ריפוי אלה וניסים ובכך להגשים את הנבואות של הנביאים. הנצח רק כתב את החוק של צרעת להצביע המשיח וזה היה בדיוק ישו שריפא המצורעים שליחתם להציג בפני הכהנים להוכיח ריפוי להפוך את ההצעה.


ויהי לסיום ישו לתת הוראות עשר תלמידיו, הוא יצא משם ללמד להטיף בעירם.

וג'ון שמע בכלא העבודות של ישו, הוא שלח שניים מתלמידיו,
התל אליו האתה הוא כי צריך לבוא, או שמא אנו לחפש אחר?
ויען ישוע ויאמר אליהם, לכו הגידו ליוחנן מה שאתה שומע ורואה:
לעיוורים לראות תחרות ההליכה הצולעת; המצורעים הם נקיים, החירש שומע; המתים מועלים, והעניים יש הטיפה את הבשורה.
וברוך הוא זה אשר לוקח שום עבירה בי.
מתיו 11: 1-6

ראיות -6

שחודרים לישראל רכוב סייח


לשמוח מאוד, הו בת ציון; צעקה, בת ירושלם; והנה, המלך שלך מגיע לך, צדיק מושיע, עדין רכוב על חמור, על סייח, בן תחת.

זכריה 9: 9


למחרת, מקשיב קהל גדול שבא למסיבה, כי ישוע בא לירושלים,

הם לקחו סניפים דקל יצא לפגוש אותו ובכיתי, הושענא! אשרי מלך ישראל כי יבוא בשם ה '.
ישוע מצאו חמור צעיר והתיישב עליה, כמו שכתוב:
אל תירא, בתו של ציון; והנה, יבוא המלך עמך, יושב על סייח של חמור.
תלמידיו לא הבינו את זה ראשון; אבל כאשר ישו היה מהולל, ואז נזכר כי הוא נכתב עליו, וזה עשה את זה.
ג'ון 12: 12-16

ראיות -7

המשיח יהיה, נדחה, שמת וקם לתחייה.

מי אמין הדו"ח שלנו? ולמי היא הזרוע של הלורד?

גדלתי כצמח במכרז לפניו, וכתוצאה שורש מתוך האדמה יבשה; לא היה יופי או הוד, ואנחנו נראה אותו, אין יופי, כי אנחנו צריכים לרצות.
הוא היה בז ודחה של גברים, איש מכאובות, ומוכר עם; וכאחד ממי הגברים להסתיר את פניהם שהוא בז, ואנו מכבדים אותו לא.
אין ספק שהוא לקח את החולשות שלנו ונשא נשאו צרותינו; ואנחנו לא מעריכים אותו מוכים, מוכה אלוהים, ו מעונה.
אבל הוא נפצע על העבירות שלנו, חבולה על עוונותינו; העונש שהביא לנו שלום היה עליו; ועם הפסים שלו אנו נרפאים.
כולנו הלכנו שולל כצאן; כל אחד מאיתנו הפך בדרכו שלו; אבל אלוהים הניח עליו את עוון כולנו.
הוא היה מדוכא ואחוז מעונה, ובכל זאת הוא פתח את פיו לא; כמו טלה שגרמו לטבח, וכתוצאה כבשים כי לפני הגוזזים שלה, אז הוא פתח את פיו לא.
על ידי דיכוי והשיפוט הוא נלקח; ומי יצהיר דורו? זה נותק מארץ החיים; העבירה של עמי היה הוא מוכה.
והם עשו בקברו עם הרשע, ועם העשיר מותו; משום שעשה לא אלימות, לא היה שום רמאות בפיו.
עם זאת, טוב בעיני ה 'להיפצע בו, מה שהופך אותו חולה; כאשר חייו כפרת חטא ואשמה, אתה תראה צאצאיו ולהאריך את ימיו; ואת ההנאה של הלורד תצלח בידו.
הוא שנראה של וייסורי הנשמה ולהיות מרוצה; עם הידע שלו יהיו העבדים, צדיקי מצדיקים רבים; בגלל פשעיהם ישאו עליו.
אז אני נותן לו את החלק של רבים, ואת החזקה, יודיע לחלק את השלל; כי גיר נשמתו עד מוות, והיה ממוספר עם העבריינים; והוא חשוף חטא רב, ו השתדלות עשתה עבור העבריינים.
ישעיהו 53: 1-12

בטקסט זה אנו יכולים לראות בבירור כי המשיח יידחה, למות למען העבריינים ואת לעלות שוב.


ואז הם יורקים בפניו ובעט בו, ואחרים סטרו,

מתיו 26:67


והם צלבו אותו, ונפרדו בגדיו, הטלת גורל, כי זה עלול להתגשם שבה דיברו הנביא, הם נפרדו הבגדים שלי ביניהם, ועל לְבוּשׁ שלי הם הפילו גורלות.

ומתיישב כשהם צפו בו שם.
ומעל ראשו הם הניחו את המטען נכתב נגדו: jesus E³ זה, מלך היהודים.
והם צלבו איתו שני שודדים, אחד על ימין ושמאל אחד.
והם שדלגו מושמצים אותו, והיו נדים בראשיהם,
וכשהוא אומר, האתה כי destroyest המקדש, ובתוך שלושה ימים לבנות אותו, לשמור את עצמך. אם אתה בן האלוהים, לרדת מן הצלב.
כמו כן גם ראשי הכהנים, עם הסופרים והזקנים והפרושים, לועג, אמר:
הוא הציל אחרים, לעצמו שהוא לא יכול להציל. הוא מלך ישראל, לרדת עכשיו מן הצלב, ואנו מאמינים בו.
הוא בטח באלוהים; חינם עכשיו אם אתה אוהב אותו; כי הוא אמר אני בנו של אלוהים.
מתיו 27: 35-43


חפצך לא לעזוב את נשמתי בגיהינום, ולא מוכנים לתת הקדוש שלך לראות שחיתות.

רחוק אותי ועשיתי לראות את הנתיב של חיים; ב נוכחותך היא למלאות של שמחה; ב ימינך הן הנאות לעד.
תהילים 16: 10,11

אבל ענה המלאך ויאמר אל הנשים, אל תירא ye כי אני יודע כי אתם מחפשים ישו, אשר נצלב.

הוא לא כאן: כי הוא קם לתחייה, כפי שאמר. בואו, לראות את המקום שבו ה 'שכב.
מתיו 28: 5,6

עם הטקסט הזה לשתף כמה ראיות שישוע הוא אכן המשיח המובטח על ידי אדוני לישראל עמו, ישראל את ישוע, ישוע המשיח.

ישוע המשיח הוא המשחרר שלך הו ישראל.

Nenhum comentário:

Postar um comentário